Doba post-covidová: digitální zákazník, tornádo v realitách … a co dál?
Diskuse s významným hostem realitního trhu Eduardem Forejtem (Passerinvest) nad otázkami digitálního inovátora Honzy Procházky (changing.legal). Videozáznam z živého streamu zde.
Jak bydlet ve svém bez hypotéky
Pro vlastní vysněné bydlení nemusíte předvádět striptýz v bance. S Bidli družstevním bydlením se na rozdíl od vlastnického bydlení nemusíte upsat k hypotečnímu úvěru. Jaké další výhody i případná... Více...
Investice do nájemního bydlení
Jakými formami lze investovat do nájemního bydlení? Jak vypadá ekonomika jednotlivých obchodních modelů? Který typ nemovitostí je z pohledu investice a výnosu z nájmu nejzajímavější?... Více...
Digitální revoluce v činnosti realitních zprostředkovatelů
Moderuje: Ing. Arch. Jan Borůvka Jedním kliknutím celý obchodní proces až po vklad vlastnictví na katastru? Proč trh realitního zprostředkování zajímá stále více banky? Zajistí... Více...
Proč je důležité měřit reklamu?
Jaké nástroje mohou využívat realitní kanceláře pro měření efektivity reklamy, kterou používají. Konkrétní ukázky práce realitních kanceláří s daty.
Sdílení zakázek (MLS) – Nová éra realitního trhu a skvělá příležitost nebo propadák?
Moderuje: Ing. arch. Jan Borůvka, CIPS Nová doba si žádá nová řešení. Digitalizace procesů ve světě realit se nezadržitelně šíří mezi všemi subjekty na trhu.... Více...
Převod nemovitosti z gauče a za pár minut. Dočkáme se již brzy?
Nákup nemovitostí bude jednou stejně snadný a rychlý, jako nákup na Rohlík.cz. Ukážeme, jak připravují moderní makléři smlouvy pro své klienty a jak si tu... Více...
Družstevní bydlení jako nástroj na financování nemovitostí
NEXT REALITY přináší produkt družstevní bydlení Chytře bydlím. Jedná se o moderní způsob nákupu nemovitosti formou anuitních splátek. Odfinancovat lze byty a rodinné domy v... Více...
Jak určit cenu nemovitosti, které uvěří vaši klienti?
V našem 30 minutovém workshopu vám ukážu, jak snadno a rychle vytvoříte profesionální odhad ceny nemovitosti. Díky profesionálnímu výstupu s fotografiemi bude vaše prezentace klientům... Více...
Využití automatizace v komunikačním procesu s klienty finančních a realitních makléřů
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky, je třeba pravidelně... Více...