Proč je důležité měřit reklamu?
Jaké nástroje mohou využívat realitní kanceláře pro měření efektivity reklamy, kterou používají. Konkrétní ukázky práce realitních kanceláří s daty.
Převod nemovitosti z gauče a za pár minut. Dočkáme se již brzy?
Nákup nemovitostí bude jednou stejně snadný a rychlý, jako nákup na Rohlík.cz. Ukážeme, jak připravují moderní makléři smlouvy pro své klienty a jak si tu... Více...
Využití automatizace v komunikačním procesu s klienty finančních a realitních makléřů
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky, je třeba pravidelně... Více...
Off-line reklama dnešní doby
Jste plně on-line? Máte Facebook profil, YouTube kanál, Instagram a vlastní webové stránky? Tak na co tedy ještě používat off-line marketing. A co když vám řeknu,... Více...